Scandinavian Cosmetics Group - Beauty is a choice English | Dansk
HUGO BOSS

BOSS BOTTLED The Man of Today

 

BOSS BOTTLED presenterar nu nästa kapitel i kampanjen Man of Today och vill inspirera män att visa vem de är genom sina handlingar och värderingar.

BOSS BOTTLED, en av de senaste 20 årens mest ikoniska herrdofter, lanserade sin första Man of Today-kampanj 2014 för att starta en global debatt om dagens innebörd av modern manlighet och framgång. Nu uppmanar BOSS BOTTLED alla män att lyfta fram och dela med sig av sin syn på framgång genom att ständigt se världen utifrån sitt eget perspektiv. Syftet är att få en övergripande bild av dagens definition av manlighet och hur den har utvecklats.

Nästa kapitel i Man of Today-kampanjen frontas av den nya globala ambassadören för BOSS BOTTLED, skådespelaren Chris Hemsworth – en man som ständigt står upp för sina värderingar vad gäller integritet och respekt:

– Kampanjen handlar om att förmedla budskapet om att handlingar väger tyngre än ord – något som jag alltid försöker leva efter. Det är en sak att säga att man ska göra något, men en annan sak att faktiskt genomföra det. Jag har själv blivit uppfostrad enligt den här principen och det är något jag hoppas kunna föra vidare även till mina egna barn. Det handlar om ärlighet och integritet, och det är ett budskap som jag gärna ställer mig bakom. Chris Hemsworth – ambassadör för BOSS BOTTLED.

Fortsättningen på denna framgångsrika kampanj lanseras i september och uppmanar män världen över att visa att de står vid sitt ord; att de har både pondus och stil – varje timme, varje dag. Chris Hemsworth gestaltar the Man of Today i en modern och dynamisk storstadsmiljö.

“Varje timme, varje dag med BOSS BOTTLED”

DOFTEN

Samma originaldoft som lanserades 1998 med eleganta tränoterna som ger ett komplext och mångfasetterat intryck fyllt av kontraster, precis som mannen som bär doften. Doftstrukturen utvecklas efter hand och antar en ny karaktär som inspirerar och stannar kvar hos BOSS-mannen hela dagen. Resultatet är en doft som känns lika modern och relevant i dag som när den lanserades för första gången; en symbol för manlighet som har blivit ett naturligt inslag i vardagen för män världen över.

FLASKDESIGN I BEGRÄNSAD UPPLAGA

För att hylla 2017 års Man of Today kommer BOSS Parfums att lansera ett begränsat antal nya samlarutgåvor av BOSS BOTTLED.

Detta är en limited edition exklusiv för Kicks

#MANOFTODAY – DIGITAL KAMPANJ

Från september 2017 och under hela 2018 kommer en dynamisk kampanj i flera olika medier att driva på den globala debatten om modern manlighet, där inflytelserika personer kommer att dela med sig av sin syn på manlighet i form av ögonblicksbilder. Syftet är att uppmuntra män världen över att bidra med sina egna perspektiv, så att BOSS BOTTLED får en helhetsbild av hur dagens män ser på manlighet. #ManOfToday

Rekommenderat
CLARINS

Ring, klocka, ring! Fira in det nya året med Clarins och vinterns mest festfina makeup

Dansa in julen och det kommande nya året med klassiska skönhetsknep!

Clarins

Så mycket mer än bara en concealer

Instant Light Brush On Perfector är ren makeup magi!

Clarins

Multismart makeup när den är som bäst

Låt Joli Rouge spela huvudrollen i din makeuprutin.

Joakim Johnsson

BOSS The Scent Intense for Her & Him

10 Julklappar att unna dig själv

Mjuk och skyddad hud – även i frostig vinterskrud!

Mjuk och ren från topp till tå – en stiligare man går ej att få!

Få din jul att skimra med lyxiga skönhetsklappar från Clarins!